معصومین

معصومین

سلام و درود خدا بر محمد و آل محمد

به وبلاگ معصومین خوش آمدید.

حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرمود : ما أهل بیت پیامبر ، وسیله ارتباط خداوند با خلق او هستیم ، ما برگزیدگان پاک و مقدّس پروردگار مى باشیم ، ما حجّت و راهنما خواهیم بود و ما وارثان پیامبران الهى هستیم.

لطفا نظرات و پیشنهاد های سازنده خود را در قسمت نظرات مطالب بنویسید.

برای تبادل لینک ابتدا این وبلاگ را با نام معصومین لینک کنید سپس در قسمت نظرات اعلام کنید تا شما را لینک کنم.

آخرین نظرات

احادیث امام علی نقی 3

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۲۹ ب.ظ

عن الامام الهادی(ع):


التواضع اَن تعطی الناس ما تُحِبُّ ان تُعطاهُ؛


فروتنی آن است که با مردم چنان رفتار کنی که دوست داری با تو چنان باشند.

 

--------------------------------------------------------------------------------------

احادیث امام علی نقی 2

احادیث امام علی نقی 1

نظرات (۱۰)

سلام.بله .شما لینک شدید
پاسخ:
سلام
من هم شما رو لینک کردم

سلام

خدا قوت همسنگر، با افتخار در موج معرفتی ها لینک شدید

یاهادی

پاسخ:
سلام
من هم شما رو لینک کردم
با سلام و خداقوت به شما برادر عزیز
با افتخار لینک شدید
یا امام هادی علیه السلام
پاسخ:
ممنون
۱۰ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۴۵ عرفان اقوامی
درود .................... نوروز مبـــــــــارک!
با مقاله ها و آموزش های کامپیوتری در خدمت شما هستم!
لطفا نظرات خود را برای من بفرستید
خداوند نگهدارتان بــــــــــــــاد!
سلام دوست عزیز شما با نام معصومین لینک شدی 
وب من رو با اسم CYBER-REY لینک کن
در پناه حق
پاسخ:
انجام شد
۱۱ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۵۹ محمد جواد مقدسی
دوست عزیزم سلام
وبلاگ بسیار عالی دارید و بسیار عالی تر آنکه کلمات  گهر بار معصومین را نشر می کنید
اجرتان با صاحب الزمان
بروز و منتظر قدوم سبزتان هستیم
یا زهرا
پاسخ:
ممنون
پس از چندی فعالیت من و همکاران عزیزم فهمیدیمک
 قالبی که شما استفاده می کنید سادگی 2 می باشد.
برای اینکه کد ما درست کار کند کافیست کد های اشتراک قبلی را حذف و طبق دستورات زیر عمل کنید.
بعد از حذف کد های قبلی به ویرایش قالب اصلی رفته و این کلمه را جستجو کنید
<box:post_rating>
دو کلمه به اینصورت جستجو می شود که باید قبل از هر دو آنها کد خود را کپی کنید
نمونه درست کد اشتراک گذاری در قالب سادگی 2
www.rafig.blog.ir

پاسخ:
ممنون
سلام
باافتخار لینک شدید
التماس دعای فرج
پاسخ:
شما هم لینک شدید
۱۱ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۱۶ میلاد علیدوست
سلام خدمت شما...ایشالا که سلامت باشید...باموضوع "استفاده از فرصت ها "در خدمتم
موفق وتندرست باشید.

پاسخ:
ممنون از نظرتون
سلام.
وبلاگ ارزشمندی دارید.
ممنون از شما.
لطف معصومین شامل حال شما باشد ان شالله.
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی